מחברים אנשים
לחזון

אנחנו קבוצת יזמים ואנשי נדל"ן מנוסים, שמביאים איתנו ידע וניסיון שהצטבר בעשרים שנות פעילות ביצועית. בנינו פרויקטים של אלפי יחידות דיור ומאות מבנים למגזר הציבורי ברחבי הארץ, חלקם משולבים בעבודות שימור מורכבות וכולם מאוכלסים ב"ה בהצלחה.

נתנאל (נני) שטרן
יזם ובעלים

“גם אחרי אלפי דירות שבנינו בעשרות יישובים ופרויקטים משמעותיים בכל רחבי ישראל, אני עדיין מתרגש בכל פעם לחבר בין חזון וחלום של אנשים,
ליסודות של בית ונחלה על אדמה חדשה”.

טארק דיסי
יזם ובעלים

“יכולות הנדסיות מורכבות ויכולות ביצוע מרשימות – שהוכחנו בעשרים שנות פעילות, לעולם לא יחליפו את האנושיות. אני קודם כל רואה מולי בן אדם, ורק אז אני בונה לו בית”.

אהרון מרצבך
יזם ובעלים

“יזמות היא קודם כל תכנון יצירתי, מעוף עסקי שמתחיל מקרקע מוצקה של יכולות פיננסיות מוכחות. ליצוק את חווית המגורים השלמה, אל תהליך שמתחיל בשרטוט הראשון”.

ניר יחיא
שותף ובעלים

“אתם השותפים שלנו להפיכת
החזון שלכם ושלנו למציאות
ההולכת ונבנית. ביחד אנחנו מגיעים
לכל יעד שנציב”.

ההון האנושי שלנו, צוות מנוסה ומקצועי מהמעלה הראשונה, בכל תחומי העשייה

אנחנו מעמידים לרשותכם את הידע התכנוני, ההנדסי והביצועי שלנו לצד הניסיון בהובלת פרויקטים מהשלב הראשון ועד האכלוס הסופי יחד עם רשת ביטחון פיננסית ויכולות מימון שיעניקו לכם שקט נפשי לכל אורך הביצוע

איתי הרשקוביץ

מנכ”ל

אופיר ארנטל

סמנכ"ל כספים

עזת גאעוני

סמנכ"ל הנדסה

עינת ברדה

תאום תכנון

איתנות פיננסית

קבוצת ‘עמים’ מנוהלת ע”י צוות כלכלנים ורו”ח מהשורה הראשונה, החברה זוכה לאמון מלא של הבנקים הגדולים וגופי המימון המובילים במשק ונהנית מחוסן כלכלי המאפשר הובלת פרויקטים בהיקפים נרחבים.
בנוסף, החברה מחזיקה בהון עצמי משמעותי, המעניק עוגן וביטחון לרוכשים ולדיירים.

רוצים לדבר אתנו?

דילוג לתוכן